1. استفاده از پیمانه اندازه گیری: پیمانه یک ابزار ضروری برای اندازه گیری مواد خشک است. شما می توانید لیوان های اندازه گیری را پیدا کنید که از مواد مختلفی مانند فولاد ضد زنگ، پلاستیک یا شیشه ساخته شده اند. یکی را انتخاب کنید که خواندن و تمیز کردن آن آسان باشد.
  2. مواد را با قاشق در پیمانه اندازه گیری بریزید: با قاشق مواد خشک را در پیمانه اندازه گیری بریزید و آن را با یک لبه مستقیم یا چاقو صاف کنید.
  3. حذف اضافی: از یک لبه مستقیم یا چاقو برای پاک کردن مواد اضافی از بالای فنجان استفاده کنید.
  4. اندازه گیری را بررسی کنید: اندازه گیری را در کنار فنجان اندازه گیری بررسی کنید تا مطمئن شوید که با مقدار مورد نیاز برای دستور غذا مطابقت دارد.
  5. استفاده از ترازو: اگر ترازو آشپزخانه دارید، می توانید از آن برای اندازه گیری مواد خشک استفاده کنید. به سادگی مواد را روی ترازو قرار دهید و وزن را بررسی کنید.
  6. از قاشق اندازه گیری استفاده کنید: اگر پیمانه ندارید، می توانید از قاشق برای اندازه گیری ماده خشک استفاده کنید. از یک قاشق غذاخوری یا یک قاشق چای خوری برای اندازه گیری مواد استفاده کنید.
  7. استفاده از نمودار تبدیل: اگر نیاز به تبدیل بین واحدهای اندازه گیری مختلف دارید، از نمودار تبدیل برای اطمینان از دقت استفاده کنید.
  8. چندین ماده را با هم اندازه بگیرید: برای صرفه جویی در زمان، چندین ماده را با هم در یک پیمانه اندازه گیری کنید.
  9. از ترازو دیجیتال آشپزخانه استفاده کنید: اگر ترازو دیجیتال آشپزخانه دارید، می توانید از آن برای اندازه گیری مواد خشک استفاده کنید. به سادگی مواد را روی ترازو قرار دهید و وزن را بررسی کنید.
  10. تاریخ انقضا را بررسی کنید: قبل از استفاده از ماده خشک، تاریخ انقضا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز تازه و قابل استفاده است.

10 مرحله برای اندازه گیری 3/4 فنجان مواد مایع:

  1. استفاده از پیمانه اندازه گیری: پیمانه اندازه گیری بهترین ابزار برای اندازه گیری مواد مایع است. یک فنجان اندازه گیری را انتخاب کنید که به راحتی قابل خواندن و تمیز باشد.
  2. مواد را در پیمانه اندازه گیری بریزید: مواد مایع را در پیمانه اندازه گیری بریزید و مطمئن شوید که فنجان تا لبه پر است.
  3. اندازه گیری را بررسی کنید: اندازه گیری را در کنار فنجان اندازه گیری بررسی کنید تا مطمئن شوید که با مقدار مورد نیاز برای دستور غذا مطابقت دارد.
  4. از دهانه ریزش استفاده کنید: اگر دستور مقدار خاصی از مایع را می طلبد، از آب ریزش استفاده کنید تا مواد را در کاسه یا قابلمه همزن بریزید.
  5. از پارچ اندازه گیری استفاده کنید: اگر نیاز به اندازه گیری مقدار زیادی مایع دارید، از یک پارچ اندازه گیری برای اندازه گیری مواد استفاده کنید.
  6. استفاده از نمودار تبدیل: اگر نیاز به تبدیل بین واحدهای اندازه گیری مختلف دارید، از نمودار تبدیل برای اطمینان از دقت استفاده کنید.
  7. چندین ماده را با هم اندازه بگیرید: برای صرفه جویی در زمان، چندین ماده را با هم در یک پیمانه اندازه گیری کنید.
  8. استفاده از ترازو دیجیتال آشپزخانه: اگر ترازو دیجیتال آشپزخانه دارید، می توانید از آن برای اندازه گیری مواد مایع استفاده کنید. به سادگی مواد را روی ترازو قرار دهید و وزن را بررسی کنید.
  9. دما را بررسی کنید: اگر دستور پخت دمای خاصی را می طلبد، قبل از استفاده از یک دماسنج برای بررسی دمای ماده مایع استفاده کنید.
  10. تاریخ انقضا را بررسی کنید: قبل از استفاده از ماده مایع، تاریخ انقضا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز تازه و قابل استفاده است.

35 نکته برای اندازه گیری 3/4 فنجان از مواد خشک و مایع:

  1. استفاده از یک سطح تراز: هنگام اندازه گیری مواد خشک، از یک سطح صاف برای اطمینان از اندازه گیری های دقیق استفاده کنید.
  2. از یک پیمانه اندازه گیری تمیز استفاده کنید: همیشه از یک پیمانه اندازه گیری تمیز برای اندازه گیری مواد برای جلوگیری از آلودگی استفاده کنید.
  3. مواد را بسته بندی نکنید: هنگام اندازه گیری مواد خشک، مواد را در پیمانه اندازه گیری نکنید. در عوض، از یک لبه مستقیم یا چاقو برای صاف کردن مواد استفاده کنید.
  4. از قاشق اندازه گیری برای مقادیر کم استفاده کنید: اگر فقط نیاز به اندازه گیری مقدار کمی از یک ماده دارید، به جای یک پیمانه از یک قاشق اندازه گیری استفاده کنید.
  5. استفاده از نمودار تبدیل: اگر نیاز به تبدیل بین واحدهای اندازه گیری مختلف دارید، از نمودار تبدیل برای اطمینان از دقت استفاده کنید.
  6. چندین ماده را با هم اندازه بگیرید: برای صرفه جویی در زمان، چندین ماده را با هم در یک پیمانه اندازه گیری کنید.
  7. از ترازوی دیجیتال آشپزخانه استفاده کنید: اگر ترازوی دیجیتال آشپزخانه دارید، می توانید آن را برای اندازه گیری مواد خشک و مایع تنظیم کنید.
  8. تاریخ انقضا را بررسی کنید: قبل از استفاده از هر ماده، تاریخ انقضا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز تازه و قابل استفاده است.
  9. از دماسنج استفاده کنید: اگر دستور پخت دمای خاصی را می طلبد، قبل از استفاده از دماسنج برای بررسی دمای مواد اولیه استفاده کنید.
  10. صبور باشید: اندازه گیری دقیق مواد به زمان و صبر نیاز دارد. وقت خود را صرف کنید تا مطمئن شوید که مواد را به درستی اندازه می‌گیرید.
  11. از پارچ اندازه گیری استفاده کنید: اگر نیاز به اندازه گیری مقدار زیادی مایع دارید، از یک پارچ اندازه گیری برای اندازه گیری مواد استفاده کنید.
  12. از دهانه ریزش استفاده کنید: اگر دستور مقدار خاصی از مایع را می طلبد، از آب ریزش استفاده کنید تا مواد را در کاسه یا قابلمه همزن بریزید.
  13. از یک لیوان اندازه گیری تمیز برای هر عنصر استفاده کنید: برای جلوگیری از آلودگی متقاطع، از یک پیمانه اندازه گیری تمیز برای هر ماده استفاده کنید.
  14. زیاد پر نکنید: هنگام اندازه گیری مواد خشک، پیمانه اندازه گیری را بیش از حد پر نکنید. در عوض، از یک لبه مستقیم یا چاقو برای صاف کردن مواد استفاده کنید.
  15. استفاده از پیمانه با دسته: پیمانه اندازه گیری دسته دار، اندازه گیری مواد را بدون ریختن یا چکیدن آسان تر می کند.
  16. از یک پیمانه اندازه گیری با دهانه استفاده کنید: یک پیمانه اندازه گیری با دهانه، ریختن مواد را بدون ریختن در یک کاسه یا قابلمه آسان تر می کند.
  17. استفاده از پیمانه با خط اندازه گیری: پیمانه اندازه گیری با خط اندازه گیری اندازه گیری دقیق مواد را آسان تر می کند.
  18. استفاده از یک پیمانه با علامت حجم: یک پیمانه اندازه گیری با علامت حجم، اندازه گیری دقیق مواد را آسان تر می کند.
  19. استفاده از یک پیمانه با درجه بندی: یک پیمانه اندازه گیری با درجه بندی، اندازه گیری دقیق مواد را آسان تر می کند.
  20. استفاده از یک پیمانه با اندازه‌گیری متریک: یک پیمانه اندازه‌گیری با اندازه‌گیری‌های متریک، اندازه‌گیری دقیق مواد را آسان‌تر می‌کند.
  21. استفاده از فنجان با اندازه گیری امپریال: یک پیمانه اندازه گیری با اندازه های امپریالیستی اندازه گیری دقیق مواد را آسان تر می کند.
  22. از یک پیمانه اندازه گیری با اندازه های متریک و امپریالیستی استفاده کنید: یک پیمانه اندازه گیری با اندازه های متریک و امپریالیستی اندازه گیری دقیق مواد را آسان تر می کند.
  23. استفاده از یک پیمانه با پایه ضد لغزش: یک پیمانه اندازه گیری با پایه ضد لغزش، اندازه گیری مواد را بدون لیز خوردن یا لغزش آسان تر می کند.
  24. استفاده از یک پیمانه با دهانه پهن: یک پیمانه با دهانه پهن اندازه گیری مواد را بدون ریختن یا چکیدن آسان می کند.
  25. استفاده از یک پیمانه با دهانه باریک: یک پیمانه اندازه گیری با دهانه باریک اندازه گیری دقیق مواد را آسان تر می کند.
  26. استفاده از یک پیمانه با دسته در دو طرف: یک پیمانه اندازه گیری با دسته در دو طرف، اندازه گیری مواد را بدون ریختن یا چکیدن آسان تر می کند.
  27. استفاده از یک پیمانه اندازه گیری با یک صافی داخلی: یک پیمانه اندازه گیری با یک صافی داخلی، اندازه گیری مواد را بدون گیر کردن مواد جامد یا مایع در فنجان آسان می کند.
  28. استفاده از یک پیمانه با یک دهانه اندازه گیری: یک پیمانه اندازه گیری با دهانه اندازه گیری، ریختن مواد را بدون ریختن در یک کاسه یا قابلمه آسان تر می کند.
  29. استفاده از یک پیمانه با درب: یک پیمانه اندازه گیری درب دار، اندازه گیری مواد را بدون ریختن یا نشت آسان تر می کند.
  30. استفاده از پیمانه با پوشش نچسب: پیمانه اندازه گیری با پوشش نچسب، اندازه گیری مواد را بدون هیچ گونه چسبندگی یا باقی مانده آسان می کند.
  31. استفاده از یک پیمانه با طراحی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: یک پیمانه اندازه گیری با طراحی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، تمیز کردن و نگهداری لیوان را آسان تر می کند.
  32. از یک پیمانه اندازه گیری با مواد بدون BPA استفاده کنید: یک پیمانه اندازه گیری با مواد بدون BPA، استفاده از آن را ایمن تر و سازگارتر با محیط زیست می کند.
  33. استفاده از یک پیمانه با ساختار بادوام: یک پیمانه اندازه گیری با ساختار بادوام آن را قابل اطمینان تر و طولانی تر می کند.
  34. استفاده از یک پیمانه با یک دستگیره راحت: یک پیمانه اندازه گیری با یک دستگیره راحت نگه داشتن و استفاده از فنجان را آسان تر می کند.
  35. استفاده از یک پیمانه با طراحی منحصر به فرد: یک پیمانه اندازه گیری با طراحی منحصر به فرد شناسایی و استفاده از فنجان را آسان تر می کند.

منابع : 

  1. «پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز: آشپزی». نیویورک تایمز، https:// www.nytimes.com/books/best-sellers/cooking/
  2. “لذت آشپزی.” توسط Irma S. Rombauer، https://www.amazon.com/Joy-Cooking-Irma-S-Rombauer/dp/039440154X
  3. «ضرورت های کلاسیک ایتالیاییآشپزی.” توسط Marcella Hazan، https://www.amazon.com/Essentials-Classic-Italian-Cooking-Hazan/dp/0394584629

در نتیجه، اندازه گیری دقیق مواد یک مهارت ضروری برای هر آشپز یا نانوایی است. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در این راهنما، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هر بار غذاهایتان کاملاً خوب می‌شوند. به یاد داشته باشید که همیشه از یک پیمانه اندازه گیری تمیز استفاده کنید و هرگز مواد را در لیوان قرار ندهید. در عوض، از یک لبه مستقیم یا چاقو برای صاف کردن مواد استفاده کنید. علاوه بر این، همیشه تاریخ انقضا را بررسی کنید

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...